Sliten

Måste säga att jag är aningen sliten efter  två hårda pass igår, som innehöll mycket fart. Men är det de som krävs för att kvala till US Nationals så är jag villig att göra jobbet. Min sista chans att kvala till US Nationals är den 21 November och då har vi en 4 dagarstävling som heter Nike Cup, vi ska tydligen toppa lite till den tävlingen så det är bara att kötta på fram tills dess, så jag får simma nationals det hade varit riktigt skoj. Tror det är ca. 7 killar som är kvalade och 2 tjejer och förhopppningsvis kvalar jag så vi blir 3 tjejer. Det känns bra på träningarna nu, känner mig som sagt sliten i kroppen men det gåt ändå hyfsat snabbt, och Pat sa att min simning såg bra och stark ut igår, alltid något positivt. Idag har jag inga lektion men det betyder inte att jag är fri från skolan inte, nej nej här måste det göras en del skolarbete, och det är som sagt bara att att göra det. =)

Ja nu är snart October slut och November börjar, undra när det kommer börja bli kallt här :P, visst det är ju inte sommar temperaturer här men du kan fortfrande gå men shorts och linne på dagarna men kväll och morgon får man ta på sig lite mer. Folket som bor här tycker att dte börjar bli kallt nu, mittt svar till det är de vet inte vad kallt är hahah. Att befinna sig i Sverige under en vinter det är KALLT!
En liten uppdatering blev det iallafall, nu tillbaka till skolarbetet.

Veckorna går så snabbt här, så det dröjer nog inte länge förren det är dax för att sätta sig på ett plan tillbaka till lilla Sverige, för att fira jul. Jag längtar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0