Sjukis :(

Idag när jag vakna kände jag att inte allt stod rätt till, men jag gick till löpningen och sprang hela rundan med frös hela tiden, det var visserligen lite kyligt imorse men man får ju upp kroppstemperaturen när man springer tydligen inte jag idag. När vi kom tillbaka till poolen så sa jag direkt till Pat att jag tror jag håller på att bli sjuk men jag simmade hela passet men mådde inget vidare. Sen gick jag tillbaka till rummet och sov ända fram till nästa träning, jag gick ner till poolen och pratade med Pat hon sa gå tillbaka och sov så det gjorde jag. Nu har jag nästan sovit hela dagen vilket suger för jag vill träna!!! Hoppas att jag mår bättre imorgon så jag kan simma igen, vill inte vara sjuk nu när det börjar känns bra.

Jag bjuder på en av mina favoritbilder från campingtrippen idag.

sarah,olivia, brooke, jag, bonny, reneé

Kommentarer
Postat av: sara zandihn

haha sjuukt känner du brook?? trodde inte att hon gick på den skolan?

simmade mot henne förra terminen!

hälsa henne från sara from SMC om hon nu går på den skolan :D

2009-10-07 @ 05:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0