Same same but different

Ja ännu en ny vecka här och den har börjat som vanligt mycket träning och skola. Idag var det väldigt kallt i luften och det blåste för typ andra gången sen jag kom hit haha, och vi körde syra pass från pall mindre mysigt att stå och skaka innan man ska hoppa i och göra ett max lopp. Dessutom känns min kropp död eftersom jag är så sliten så jag ska sova och vila mycket denna vecka så man kan göra en bra tävling.

Nu ligger också team picture upp på hemsidan och även de individuella bilderna, kan ju säga så här min duger har sett mycket värre bilder men även bättre haha. Till er som inte kan hitta väl inne på hemsidan så ska jag vara så snäll att jag länkar den http://www.gorunners.com/SportSelect.dbml?DB_OEM_ID=13300&SPID=6332&SPSID=58154 varsågod mina nära och kära =).

Ni som har en hell week där hemma med träningen, fortsätt att kämpa på! hejar på er från andra sidan atlanten :P

Kommentarer
Postat av: Anna

ah så himla coolt! :D

2009-10-28 @ 18:50:24
Postat av: jossan

kul att

vår kära ProCivitas, står med =)

2009-10-28 @ 22:26:48
URL: http://shasly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nemen fryser du?? De kan ju inte vara värre än sege för 2 år sen....se de positivt haha.

Najs bild =)!!

Mamma och pappa är med men inte jag och mats... va fan:P

Fortsätt kör hårt och vila lite med ;)

2009-10-29 @ 21:33:56
Postat av: Anonym

Det är så roligt att höra att du trivs som fisken i vattnet! Och det verkar också som det går bra för dig! Kul att det blir hemresa till jul! Inget går upp mot en svensk jul!? Tänker på dig! Kram Stina m fam.

2009-11-01 @ 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0