Rock climbing

Ja nu har jag faktiskt testat på klätterväggarna här. Det var läskigt!! Men det var ganska kul faktiskt. Jag har en viss osäkerhetskänsla när det gäller de här linorna som man spänner fast sig i, så att när man ska ner så tar de emot och om du faller så klart. Det tog ett tag innan jag vågade att släppa greppet med händerna och fötterna från klätterväggen. Men det gick bra jag överlevde :p, men jag tog mig inte ändå upp som Olivia gjorde mycket bra gjort av henne tycker jag. =) Sen de båda sydafrikanerna är ju som apor hahah de bara flög uppför väggen och de testade den svåraste biten. Jag bara stod där helt förvånad när de flög upp för väggen, helt otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0