Jag saknar..

Min familj!!
Mina underbara vänner
Mamma o Pappas mat
Svenskt Godis :P

Idag har jag haft en saknar dag, vet inte varför men dagar som denna kommer ju alltid att komma någon gång.
Direkt när jag vakna imorse kände jag att jag längta hem, det spelar ingen roll hur mycket jag än trivs här borta för det gör jag verkligen, men det finns inget eller inga personer som kan ersätta dem jag har hemma i Sverige. Just nu hade jag bara velat krama om alla mina nära och kära, så jag skickar en stor kram till er alla!!

Imorgon börjar en ny vecka, nya tuffa träningar, nya lektioner. Sen när helgen kommer så bär det av till LA och USC för att tävla det ska bli så himla roligt! Tyvärr får jag ju inte träna förren imorgon eftermiddag, men en sovmorgon ska man ju inte klaga på även om jag faktiskt hellre hade varit i bassängen.

Idag fyller även lilla Alexandra 20, Stort Grattis!!!!

Hoppas att ni har det bra där hemma, för jag har det bra även om hemlängtan idag är lite för stor..

Kommentarer
Postat av: Jossan

vi saknar dig med, skickar en kram tbx. till dig <3 puss

2009-10-15 @ 22:18:20
URL: http://shasly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0