Höst i californien

Man kan känna att hösten har letat sig till USA och Californien, det blåser lite så här behagligt under dagarna men på kvällen får man faktiskt ta på sig en tjocktröja nu. Men hösten här är ju så mycket bättre än den där hemma i Sverige. Även om halloween är typ en månad borta så är allting i full gång här, kan inte förstå hur stort halloween faktiskt är här. Hemma är det ju lite whatever känsla över halloween men inte här inte. Det finns hur mycket utklädnader som helst och dekorationer och choklad i diverse halloween format. Ja det är väl en upplevelse det med att få fira halloween på riktigt.

Nä nu ska jag faktiskt ta och damsuga vårt rum, och jag vet att jag lovade bilder från det att vi möblerade om och dem kommer jag lovar, är inte alltid den snabba av mig när det gäller såna saker sen har man ju en del annat att tänka på om man så säger.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag saknar dig :(

KOM HEM!

jag orkar inte att du är borta mer nu :(

jag fyller snart 18år och då är inte du här :( <3<3

:'(<3<3

2009-10-06 @ 19:57:04
Postat av: Alexandra

dags att uppdatera!? detta är ju skrivet för två dagar sedan!!! SO yester day! weeeeeell actually the day before yesterday!

2009-10-07 @ 22:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0