En mumsig tisdag

Dagen igår började med att jag steg upp kl. 6.20 gick till träningen.
Passet bestod av ett TEST SET!!! På morgonen! Jag vill bara somna igen haha. Iallafall test setet bestod av 20*100 där man skulle hålla så bra tid som möjligt på alla! i princip all out fast orka alla. Det va väldigt smärtsamt och att  göra detta klockan 7 på morgonen är ju med mindre mulligt. Efter detta underbara pass så blev det en snabb frukost och sen iväg till min political science på 2 1/2 timme. Efter den lektionen så blev det lunch och sen iväg till dagens andra träning. Träningen på eftermiddagen blev inte så lång eftersom luftkvalitén inte var den bästa och det finns något som heter Valley fever här som tydligen är ganska allvarlig om man får det, så därför får vi inte träna när det är för mycket damm och smuts i luften. Sen efter träning blev det plugg, plugg och plugg.

Nu ska jag plugga lite mer till mitt midterm imorgon, och jag har en känsla av att det kommer bli svårt!

Och folket ni får gärna kommentera min blogg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0