Doktorns bedömning

Jag kände mig lite bättre idag så jag gick till träningen, när jag väl hoppade i så kände jag att jag inte alls kände mig redo för att simma, min kropp kändes avdomnad men jag simmade en del men sedan så blev jag halvt upskickad och jag gick till hälsocentret här. Jag kände mig ganska nervös över att går dit eftersom jag vet att 3 tjejer i vattenpolo laget har fått svininfluensan. Så där satt jag i väntrummet och var as nervös. När jag senare blivit undersökt så sa läkaren att han tror jag kan ha fått nåt infektion eller nåt men han trodde jag skulle vara helt bra om ca. 4-5 dagar. Så han sa till mig att bara vila och dricka mycket vatten och sa att jag inte skulle simma på 4 dagar. Jag har som tur inte fått svininfluensan men detta suger tillräckligt mycket ändå. Jag gick sen till coach Pat och berätta vad läkaren sa, hon sa till mig ta ledigt i helgen och måndag morgon och kom ner och se hur du känner dig på måndag eftermiddag. Så detta tänker jag göra. Jag vill verkligen träna för vi har en tävling nästa vecka som jag verkligen har sett fram emot.

Aja det blir väl en väldigt lugn och tråkig helg för min del..
Men allt för att bli frisk igen, så jag kan tävla nästa helg

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig älskling!

Kommer säkert gå superbra på tävlingen så som du tränat! KÄRLEK!

2009-10-03 @ 12:41:19
URL: http://lepherd.blogg.se/alv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0