Arsenic and old lace

Det hette pjäsen som jag var och såg i fredags det var det underligaste jag sett på länge, det hela gick i princip ut att döda. Väldigt underlig pjäs, som jag nu sitter och skriver en rewiev på, snart färdig så det är riktigt skönt. Sen har jag en uppsats till på tisdag, men vi har inte fått ämnet vi ska skriva om och hon har inte sagt något till oss om det heller (american government), så man kan ju undra hur det ska gå till, ska höra med några av killarna som också har den kursen med mig om det vet något mer än mig. Ikväll har vi planer på att gå och klättra igen, denna gången ska jag försöka komma högre upp än senast.

Nu tillbaka till min lilla rewiev.
Ha det bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: evelinaerikssn §

fin blogg,

allt bra? :)

2009-10-19 @ 02:29:23
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/
Postat av: Anna

Review ^^



Love you!

2009-10-19 @ 18:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0