A lot of things to do

Ja jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna här får ni andledningen MYCKET SKOLARBETE! På måndag har midterm exam i teater, hade en monolog att presentera i teater till idag (jag gör den på fredag alla hann inte idag) som man ska kunna utantill och vår kära lärare drar av poäng på allt som inte stämmer även ett ynka litet ord får inte vara fel. Jag hade 2 kapitel att läsa i american goverment som var typ på 140 sidor och den boken är inte rolig om man säger så, måste erkänna att jag faktiskt somnade en gång när jag lagt mig ner för att läsa.

Idag har det inte hänt så mycket, men träningen var inte så farlig alls idag har en känsla av att det har att göra med vår första tävling på lördag! Imorgon kan vi hämta ut vår utrustning jag undrar vad vi får och vad vi måste lämna tillbaka efter detta året..hmm.. Imorgon är det en av de årliga BBQ här på skolan som är öppen för alla i Bakersfield. Vi får gratis mat en massa mat, men vi måste arbeta lite med, vi har fått i uppdrag att plocka skräpet.. KUL... host host..

Nästa fredag ska vi ta team picture så om ca. 2 veckor kan ni säkert hitta kortet på hemsidan och kolla in mitt team här! www.gorunners.com ;)

Ska försöka skriva även om jag har en del att göra och kameran åker självklart med till LA på lördag! Har ni inget bättre för er så kan ni kanske skänka mig en liten tanke när jag för första gången kommer representera California State University Bakersfield!!

Ha det bäst allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska tänka på dig varenda sekund! Just nu tänker jag på dig varannan sekund bara.. :)

2009-10-08 @ 19:16:12
URL: http://lepherd.blogg.se/alv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0