Sammanfattning

50 fr 23.93
100 fj 58.88 (tror jag :P)
50 fj lag 25.7
100 fr första streckan lag 52.44
100 fr indvi. 52.78

Även om jag inte lyckades ta kvalet till us nationals måste jag ändå vara nöjd, jag simmade fortare denna helgen än vad jag gjort på hur länge som helst, jag känner att jag verkligen börja komma tillbaka till min form jag en gång hade, och det är en bra känsla. Jag kan ändå inte låta bli att tänka tänk om jag inte varit sjuk förra veckan. Vet att detta inte är bra alls och att man inte kan tänka så men men. Dax att lägga denna tävlingen bakom sig och fortsätta träna, men jag ska verkligen komma ihåg alla bra studer från tävlingen för det fanns många.

Idag blir det bara att plugga för jag har finals måndag och tisdag, shit säger jag bara!

Ha det bra där hemma!

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG ÄR SÅ HIMLA STOLT ÖVER DIG GUMMAN!!!

2009-11-23 @ 14:53:16
Postat av: Carro

fan va stolt jag är över dig fina tider, vafan krykor helt ärligt "men Louise" hehehe det va ju inte meningen att du skulle åka iväg och skada dig ^^ hoppas det är bättre nu. nu kommer du snart :) jehey :):):):):):):) pusssarrrrrrrr <33

2009-12-18 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0