Pure Pain!

Ja det är det enda jag kan säga om eftermiddagspasset idag! Herregud, det tog livet av mig men jag lyckades genomföra hela serien och på ett bra sätt enligt Pat. Så jag är ganska nöjd två dagar i rad nu men bra träningspass =). Snart ska vi börja toppa, inte fullt ut men ändå små toppa längtar man dit? Oh ja! Annars har det inte hänt mycket idag, träning skola träning. Just nu känner jag att jag behöver en nap innan middagen. Hela kroppen är bara helt slut.
Imorgon väntar EPT/ELM test som är ett placeringstest, i vilken kurs du ska börja med både engelska och matte. Mulligt känns lite som att göra SAT igen, upp tidigt en lördag morgon, men hade ändå fått gå upp med tanke på träningen.

Som sagt nu väntar en sovstund, väl förtjänt och väl behövd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0