Mats!

Ja Mats vad kan jag säga förrutom att du är så jävla grym, du slutar aldrig att imponera på mig! I stunder som denna önskar jag att jag vore hemma, och kunde följa dina framsteg i bassängen på nära håll. Att du veckan efter hell week som jag vet slet ut dig riktigt ordentligt kan göra såna här resultat är helt otroligt! Jag vet att du kommer bli något stort, och för mig kommer du alltid att vara bäst oavsätt vad som händer!
Jag älskar dig och jag är otroligt stolt över att vara din storasyster, hoppas att du vet det!

Una stort GRATTIS till ditt svenska rekord! Otroligt!! är så glad för din skull och längtar tills vi ses i jul så du kan få en stor Grattis kram av mig!

Shit kan knappt tänka på vad som kommer att hända på SM nu i vinter och i sommar, jag tror vi kommer få se något stort från dessa två personer!!

Grattis igen till båda två!!!


Kommentarer
Postat av: MW

<3

2009-11-09 @ 13:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0