Long beach!

Ja nu sitter jag på hotellet och ja jag bestämde mig för att ta med mig datorn ändå =). Simmade in idag och det kändes inte bra men inte dåligt heller, så jag hoppas på det bästa och ska verkligen kötta som satan! =).
vet inte riktigt vad jag ska simma imorgon men tror det är 50 frisim och nåt lag.
Det finns några riktigt snabba skolor här, Standford, UCLA, USC mm. Helt sinnes. UCSD är med här, skolan som jag så gärna ville gå på innan så nu ska jag visa coachen att han gjorde ett misstag som inte ens svara på mitt mejl höhöhö.

Snart är det dax för middag ska bli gott att äta riktigt mat för en gångs skull.
Håll tummarna för mig imorgon ska försöka uppdatera varje dag här om jag har tid =)

By the way bassängen är mitt på stranden! Så jävla coolt bilder ska tas jag lovar! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

LYCKA TILL, VISA DEM O JAG FOTA FOTA FOTA!!! :D

2009-11-19 @ 10:03:00
Postat av: MW

kööör boostaren :D, och fooota påå

2009-11-19 @ 15:18:44
Postat av: Louise

ÅÅÅH UPDATE! :O

shit är helt förundrad :D<3

2009-11-19 @ 20:53:48
Postat av: Louise

BTW, mina bröder fyllde mig ganska rejält på min födelsedag!!

Jag betalade 20kr inträde

Sen satt jag där och fick totalt en shot, en tequila, en rom&cola, en gin&tonic, en mouqito, tre olika xider, hahahah!

man kan säga att jag hade KUL!!!!!!

<3

Sen började jag gråta för att du inte var där =/

2009-11-19 @ 20:55:47
Postat av: Anonym

UCSD is the only Division II team in the country that does not award athletic scholarships

2009-12-10 @ 23:22:43
Postat av: Anonym

duuuuh!

2009-12-14 @ 00:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0