Lite mer tid om dagarna tack!

Ja det va ett tag sen man skrev här som Mamma så snällt upplyste mig om :P. Här får ni svaret jag har väldigt mycket att gör nu i skolan och på träningarna. Ja jag har typ 3 veckor kvar i skolan och likadant som hemma så inser lärarna oj det är inte mycket tid kvar nu, så vips så har man riktigt mycket att göra.

Halloween helgen var riktigt rolig, i fredags var jag och kollade på när Olivia lämnade över sin homecoming krona, till detta årets homecoming queen intressant att se hur det är på high school i USA precis som på filmer kan jag upplysa er om, iallafall det som jag såg. På lördagen var det först tävling som inte gick precis som jag jag ville, men jag hoppas att det kommer gå snabbt om ca. 3 veckor. Sen va vi på en halloween fest som var riktigt skoj, sinnes att halloween är så stort här.

Denna veckan har det inte hänt så mycket mer än skola och träning, är däremot väldigt nöjd med mitt pass idag på eftermiddagen. Vi simmade 10*100 best average, och jag låg på 58-59 sen hade jag en på 1.00. och detta är det snabbaste jag gjort på ett sånt här set någonsin. Jobbigt var det men det får man väl stå ut med ibland. Ja imorgon är det fredag igen morgonträning skolan eftermiddagsträning och plugg väntar. Mindre mulligt.

Så att ha lite mer tid på dagarna hade minsann inte varit fel, men nu är det som det är och då får man ju göra det bästa av situationen så att säga.

Mats lycka till i Väsby i helgen, håller tummarna för dig och vet att du kommer simma snabbt!

Nu väntar ett möte med min teater grupp eftersom vi ska sätta upp en scen från en pjäs.

Ha det underbart allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna

kämpa på älskling du är bäst!!!

2009-11-06 @ 10:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0