Isolerad!

Ja jag och Olivia som med blivit sjuk nu, är banlysta från att träffa de andra i laget, vi är isolerade till vårt rum. Tråkigt men jag förstår det helt och hållet, vill ju inte smitta ner hela laget så här nära en tävling.
Mår lite bättre idag men känner mig fortfrande hänging, det värsta är att man verkligen måste ta tag i sig själv och göra skolarbete, som tur är så gjorde jag nästan klart min teater review igår så det är nice. Snart är det dax för finals och det skrämmer mig lite men jag ska plugga satan till dem.

Sen så flyttar jag ut ur rummet för en månad för man får inte bo här över vinter lovet, kommer antagligen bo antingen hos Sarah eller i Olivias kusins lägenhet med henne. Då får man laga mat själv höhöhö.

Lilla Ellinor Lindborg, lite avundsjuk är jag för att du fick träffa Phepls och har en bild med honom =)

ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ellen

hahaha yeye :D jag är me :D men kör på lederhosen och så är han din nästa gång :D

2009-11-12 @ 22:45:22
URL: http://eleonorlindborg.blogg.se/
Postat av: Louise

YEAH! din galna lilla mongoapa! hahahah så söt spm skickar film till mig!! :D <3<3

2009-11-13 @ 09:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0