Dag 1

Kvaltid 50 frisim US Nationals 23.89
50 frisim försök =24.10, blir irriterad på att jag inte tog kvalet till US Nationals 
50 frisim första streckan lag= 23.94, blir riktigt arg och besviken
50 frisim final= 23.93 = riktigt riktigt besviken och arg (missade vändingen så jag hade det)

Så ja nu sitter jag här och är lagom arg men vet att jag har två andra chanser men detta var min bästa chans och jag va såååå nära :,(

Om man ska försöka se det från den ljusa sidan så är jag nu kvalad till SM igen, alltid nåt denna tiden var dte bästa jag någonsin gjort persade med över en sekund på 50 yard fr. Men måste smälta detta nu och få en god natts sömn för att sen vara redo för 100 fjäril imorgon.

Det va allt från Long Beach idag...

Kommentarer
Postat av: BW

3 bra tider, synd att du missade kvalet med så lite. Men SM är inte helt fel de heller ;) Du kommer att ta den tiden snart. Kör hårt på resten nu =)! Lycka till syrran!!!

2009-11-20 @ 11:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0