Mri

Ja då träffade jag en läkare igår och tydligen är jag mer öm i och runt mitt knä än vad han hade trott med tanke på vad som hände när jag vred knäet. Så nu ska jag in på en magnetröntgen för att se om min minisk är av eller inte för han var inte säker på detta. Mindre mulligt! Varför ska jag alltid lyckas med saker som ingen annan gör och aldrig på ett bra sätt! Så in till sjukgymnasterna på skolan senare idag och få reda på när jag har min röntgen. Detta innebär ju att jag antagligen inte kan simma på lördag. Gahhhhh detta suger!!!

Nåt positivt är iallafall att det bara är 16 dagar kvar till Sverige woohoo!

Kommentarer
Postat av: Louise

ÄLSKLING!

jag hoppas du håller koll på min blogg :$<33

2009-12-03 @ 21:55:55
URL: http://wackopacko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0